8.9.15

FACTS ABOUT...


... ME!

1. Oon tietyssä suhteessa tosi menevä ja kaipaan koko ajan täyttä kalenteria ja tiettyä kiirettä, mutta joissakin asioissa oon ihan hiton saamaton. Tähän lukeutuu kaikkiin virastoihin soittaminen, lääkäriajan varaaminen ja kaikki muu "tosi pelottava".

2. Katson ihan hulluna tv-sarjoja. Oon suorastaan ihan friikki. Kun koukutun johonkin uuteen sarjaan, tuijotan sitä aina kun mahdollista kunnes se loppuu (muutamassa päivässä, riippuen tuotantokausien määrästä toki) ja löydän uuden. On myös joitakin sarjoja joiden kaikki kaudet oon nähnyt useaan otteeseen, mutta katson niitä silti ja ne on aina yhtä hyviä.

3. Avoliiton myötä oon huomannut olevani ihan järjetön siivousfriikki. Huokailen ja murahtelen, kun T jättää tiskinsä pöydälle tai sukkansa lattialle ja kerään sotkut pois ärsyttämästä omaa silmää. Paha tapa, sillä eihän mies koskaan opi jos sotkut häviävät kun itsestään...

4. Mun pukeutumistyyliä vois kutsua sekasorroksi. Yhtenä päivänä tyttömäistä hametta ja seuraavana jollain silmäänpistävällä kuosilla tyylitettyä löysempää housua ja tennaria. Vaihtelu virkistää.

5. Leipomisesta on tullut mulle joku hirveä pakkomielle ja keittiössä häärääminen on puuha minkä parissa touhuaa mielellään. Etenkin, kun vapaa-aikaa tuntuu olevan liikaakin. Leipomista on kuitenkin joutunut hillitseen paljon, sillä me ei saada kaksin syötyä kaikkia mun leipomuksia. Syksyn tullen korvapuustien leipominen on alkanut kuumotella...

6. Edelliseen faktaan liittyen pakastimessa oleva ruoka tai leivos ei miellytä mua sitten yhtään. Jopa jääkaapissa ollut ruoka on inhottavaa lämmittää etenkin mikrossa, mutta se vielä menee jotenkuten.

7. Mulla on äärettömän surkea vastustuskyky ja oonkin useamman kerran vuodessa flunssassa tai kuumeessa. Viime viikonloppu meni kuumeessa ensimmäistä kertaa kolmeen kuukauteen mikä on mulle jo ennätys.

8. Oon ehdottomasti aamuihminen ja kadun jos nukun liian pitkään.Usein viikolla nousen ylös T:n lähtiessä töihin 6-7 aikaan. Siksi kirjoitan postausta nyt klo 0830 samalla katsoen aamun uutisia, what?! Aamukahvin oon juonut jo tunti sitten, kreisii.

9. Juon aivan liian vähän päivässä ja oonkin yrittänyt tosissani opetella juomaan vettä kantamalla vesipulloa mukanani. Joskus huomaan juoneeni vain kupin kahvia aamulla. Paha tapa.

10. En enää ymmärrä somea. Olin ennen ajan hermolla kaikista sosiaalisista medioista ja päivitin niitä ahkerasti. Nyt en jaksa päivittää facebookkia, joka sekin on kuulemma jo ihan kuollut. En oo koskaan ymmärtänyt mm. Ask.fmää tai snapchatia. Snapchat mulla on ollut hetken, kunnes tajusin että en ihan oikeesti osaa käyttää sitä, mutta kaikki se hypetyksen määrä...

11. En osaa enää shoppailla. Musta tuntuu, että oon aivan äärettömän pihi enkä koskaan raaski ostaa haluamaani. Pitäis opetella taas vähän löysäämään otetta, jotta sais uudistettua vaatekaappiaan edes vähän.

12. En oo todellakaan vitsiniekka. En osaa letkauttaa mitään nasevaa ja hauskaa yhtäkkiä, vaan hauskat jutut multa on usein tosi vanhoja ja tosielämään perustuvia kommelluksia. Ei vaan irtoo!

13.Mulla on ilmennyt vuoden sisällä pölyallergia. Tätä ei tosin ole todettu, mutta muuta selitystä ei olla keksitty aivastelulle ja nenän tukkoisuudelle, jota ei ilmene 1-2 päivään siivoamisen jälkeen. Pahimmat oireet huomattiin viime syksynä.

14. Oon alkanut pikkuhiljaa parantua puhelinriippuvuudesta. Pystyn jättämään sen huoletta sisälle istuskellessani ulkona tai joskus tullessani kotiin se jää mun laukkuun eikä kulkeudu samantien viereen, kuten ennen.

15. Mulla on kaksi lävistystä ja tatuointi. Navassa on killunut koru jo kohta kymmenen vuotta ja tuoreena tulokkaana suussa on smiley. Tatuoinninkin saa tarvittaessa piiloon eli kaikki on sellaisia mitkä näkyy vaan jos tahtoo niiden näkyvän, mutta pysyvät tarvittaessa piilossa.

16. Haluaisin kovasti taas muuttaa. Tai oikeastaan muuttopäätös oli tehty jo mun muuttaessa T:n luo, sillä halutaan molemmat pois alueelta missä nyt asutaan. Ei vaan sovi meille.


17 .En osaa ottaa kantaa useimpiin maailmaa kuohuttaviin uutisiin, sillä en kovin usein jaksa paneutua niihin tarpeeksi ja kun en aiheesta tiedä niin on parempi pysyä aiheesta hiljaa.

18. Oon aika tempperamenttinen ja kovapäinen. Osaan kyllä myöntää jos oon oikeasti väärässä, mutta helppoa se ei mulle ole.

19. Tykkään syödä terveellisesti. Puhdas ruoka ja tavallinen kotiruoka on ihan parasta, mutta parisuhteessa on tullut syötyä liian usein ulkona. Omista ruokailutottumuksista on kyllä tullut lipsuttua, kun usein se mistä pidän ei kelpaa toiselle. Pitäis saada itsensä taas ruotuun.

20. Oon sitä mieltä, että elokuva missä näyttelee Johnny Depp ei voi olla huono.


Pus, M


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti