5.5.15

WHAT? WHERE? WHEN?


Kävin ensimmäistä kertaa konemusiikkibileissä vuonna 2011 ja sen jälkeen se on ollut menoa se. Vähän rankempi konemusiikki valui trancen ja housen lisäksi mun soittolistoille muistaakseni siinä 2012-2013 paikkeilla ja vuosien varrella onkin tullut käytyä niin Whiteout, Wonder kun pienemmätkin bileet. Kaikista parasta mun mielestä on kuitenkin ollut Monday Barin risteilyt, jossa bilekansa hyppää laivaan ja seilaa konemusiikin soidessa milloin Riikaan ja milloin taas Ruotsiin tai Tallinnaan. Nyt se on taas ihan kulman takana!


Ensimmäinen mun reissuista oli Monday Bar Black & White Cruise vuonna 2013. Sen jälkeen samainen risteily 2014. Reissut on aivan super rankkoja eikä todellakaan rentouttavia risteilyjä, mutta sitäkin hauskempia. Oon tavannut ihan uskomattoman ihania ihmisiä joista on tullut omalla tavallaan todella rakkaita ja tärkeitä, vaikka suurinta osaa näkeekin joskus ja jouluna. 


Ollaan siis tosiaan lähdössä perjantaina viettämään mun synttäreitä ja tamppaamaan laivan lattiaa, kun Monday Bar starttaa Spring Cruisen joka on mulle siis uudenmoinen kokemus. Ihanat ihmiset ja hyvä musiikki, lauantaina 23 ikävuoden rajapyykin täyttävä meikäläinen on ready! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti