23.3.15

LAST FEW DAYS



Tiedättekö ne aamut, kun heräät pirteänä uuteen päivään ja voit huudahtaa kanssaihmisten kummastellessa sulla olevan loistava päivä? Mulle kävi näin viime perjantaina ja pelkäsin, että pian joku palauttaa mut takaisin maan pinnalle kalauttamalla otsaan tai muuta mukavaa. 

Mä olen nautiskelija, joka keksii positiivisia puolia lähes kaikesta, hermostun liian negatiivisesta ja luovuttaneesta asenteesta melko pian, sillä pelkään ajautuvani itsekin jonkinmoiseen negatiivisuuskoomaan. 

Kuitenkin, perjantaissa oli jotain erilaista. Se ei ollut mulle tavallinen päivä muiden joukossa, sillä äärettömän hyviä asioita tapahtui paljon jo heti aamusta. Mulle mm selvisi, että saan jatkaa töissä koko lukuvuoteni ja näin ollen opintojeni loppuun saakka, eli koulun penkin kuluttaminen on ennen jatko-opintoja hetkeksi historiaa! Muitakin ihania asioita ripotteli päivän mittaan eteen. 

Olin onnellinen. 

Oon kuitenkin sairastellut pari viikkoa ja flunssa alkaa viimein hellittää otettaan. Pian saa heittää tossut jalkaan ja spurttailla kevään ensimmäiset juoksut! Flunssan takia oon siis ollut neljän seinän vankina niin töissä, kuin vapaa-aikanakin. 

valloittavaa kevättä ja ihanaa uutta alkanutta viikkoa! 

M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti